Blogger Layouts

Followers

Sunday, 19 February 2012

minggu sibuk!!

assalamualaikum...
lama sangat ain tak online kan... huhuhu.. dekat nak habes exam nih makin banyak plak keje terbeengkalai... huhh!
hermm sebenarnya ain tengah update blog dalam kelas b.i pagi buta nih... online guna my member's tab... fassirin.. thanks fass!!!

papepun, nnti ain cari bahan lain untuk update blog eh.. for now on, ain just nak fokus on final bulan 4 ni plak... dah puas main2 dah lepas ups baru nih... suma lecturer's tengah upset sebab result tak macam .. padan muke.. hahaha.. k lyang dorang bayangkan.. tu alh, gerlagak macam dah pandai sangat... ta yg dibygkan nak pegi jumpa lecturer's langsung.. hahaha.. k lah nak guna tab fass untuk online fb plak... bubye!!!!

Tuesday, 17 January 2012

TENSION EXAM!!!

Assalamualaikum guys.. lama ain tak menjenguk blog nih kan.. maaflah, ain agak sibuk dengan macam2 exam kat kolej nih.. lagipun sekrang tengah menyibukkan diri dengan study untuk midsem exam yang lagi 2 minggu je lagik.. minggu depan cuti raya cina pulak, maknanya memang burn lah seminggu ain sebab dah plan bnyak hal dengan abg fauzan ( die janji nak bawak pegi bukit larut untuk siapkan kajian die, sambil2 tuh boleh lah ain nak merapu release tension.. :P )


serius ain rindu giler kat umah!!! almost a month or more ain tak balik jenguk kucing kesayangan ain ( cikbut a.k.a ielow )... mak ng ayah kurang cikit rindu sebab 2 minggu lepas mak ayah dah datang lawat, lagipun ain tiap2 hari bercakap ng mak ayah melalui telefon.. yang geramnya tiap kali ain telefon, mesti cikbut takde kat rumah.. keje berjalan ajer die.. huhh!  sebagai pengubat rindu ain just tengok gambar cikbut tiap malam dan jadikan satu dari gambar cikbut sebagai screen saver handphone.. takpe2, balik cuti nanti ain nak bekepit jer dengan cibut.. rindu nak cium cikbut and mg (Mr. Green a.k.a kura2 ain)...




Sunday, 11 December 2011

YOU - Nur Jannah Alia

lagu nih ada sorang mmbe syorkan kat aku sebab katanya lagu nih menggambarkan diri aku, ape yg aku dah lakukan sebelum nih.. nak tahu something?? jum layann..:)



you were there to light my day
you were there to guide me through
from my days down and on
i'll never stop thinking of you

how can i forget all that
when you're the one who make me smile
you'll always be a part of me
how i wish you were still mine

never will forget the day
how we've meet and came this far
we all know we got this feeling
but somehow it has to end up here

i know it's me who say good bye
and that the hardest thing to do
cause you mean so much to me
and guide the truth from me to you

for all the things i've done and said
for all the hurt that i've cause you
i hope you will forgive me baby
cause that was'nt what i mean to do...




now, how i wish you will be mine..

Friday, 9 December 2011

keadaan yang tak tercapai dek akal 2

assalamualaikum syg2 sekalian.. kali nih ain nak postkan sambungan keadaan yg tak tercapai dek akal pulak..  tapi kali nih lebih bnyak gmbar yg ain nak letak sebab lepas nih tak tahu bila pulak ain boleh update pos.. wish me luck dearest..:D

enjoy this..:)


 ular berkepala 5.. mak aih..


 sempat lagi.. hahaha..


 ermm.. nak nmpak apa kalau cmni ehhk?? :)


 trust me.. friends never die..


 macam ini pun boleh.. 
ini ku suka..:D


 hahaha ada berani ka??


 pss2.. ada new project lah..


 tunero.. kena aku sploh taun lagi..
insyallah..:D


 giler kentang..
korang boleh buat mcm nih??


 salut emas siot..


 gadai anak..
bak kata encik abdul aziz, tak jatuh takpe..


 bak kata wonderpet..
apa yg penting??


 macam ni pon ada??


 bile tengok balek, comel plop katak nih..
hihi..
blurpp.. kenyang..


 chopp.. ni pon aku punya jugak..


 lau berani like lah..
nak like sangat..


 nih tikus kesayangan saya..


 memang terbaekk...:D


 moto jenis apa ni eh??
ain nak cari mcm nih..



over obes, dari china..


 pakk.. di dalam mobile tidak boleh guna mobile phone ya pak..


nak kereta korang terjamin selamat, boleh smpan dlm rumah jer..


 superbb punya parking lot..


 best boleh tido mcm nih..


mesti tak boring tngu bas lama2 lau mcm nih..


pergh.. dah kalah kereta nih.. 8orang siot..


tiket nak balek kampung suda habis..








ape si botak tu tengah usya?





the sweetest friendship could be..:)


nyenyak jer orang tua tuh tido.. ehem..



same dengan kelajuan boeng giler ahh!


boleh lah apply musim2 sunat sekarang nih..









exzos sembur muka nih..


giler aku terasa! <tacing>


















Wednesday, 16 November 2011

bila si comel beraksi 2

 post kali nih pulak kesinambungan dari post bila si comel beraksi yang lepas..:)
sila enjoy ya..:))


menu for lunch..:P


maneki neko yang sebenar..


 inilah barisan kita yang ikhlas berjuang.. 


 hikk.. lapo..



 die pun nak tengok bajet jugak..


 sodap bebeno dorang tido..



pertandingan muke sape paling comel.. hee..



 penjaga pintu... not door keeper..~~"


 boleh bukak bengkel baiki kereta dah pasnih..


 kami sama tapi tak serupa..:D


 sikit lagi... sikit je lagi..


 saye budak temok yang comel..


 sy suka makan tikus.. semua tikus pun saya makan..:)


 eouww.. tanak mandi..:'(


 kena sedut..


 sy nak tolong buatkan lunch jugak..:(


 oke, tape outside this box then write above it "to tuna factory"..


penat syik wat programming whole week.. time untuk tido!