Blogger Layouts

Followers

Saturday 22 October 2011

KMPP dalam kenangan..:D

tak lama lagi aku dan semua studentas KMPP batch 10/11 akan menamatkan pengajian.. tak sabar betol!! so, sbgai kenagan agar tak rindu2an nanti, aku terasa teringin nak upload gmbar kmpp yg aku dah tangkap.. hahaha.. selamat tinggal KMPP!! im not going to miss you! :D


 kawasan dataran pelajar di tengah2 KMPP..

 mesin ATM tempat budak2 tade duit selalu berkumpul..


 makmal fizik tingkat 2..
boring tatau nak wtpe..:P
kalu korang nampak.. kat depan cikittt cendawan maksiat..
bagi kitorang biro sahsiah ni prefere panggil cendawan tuh cendawan dakwah..:)

 bilik tutor..:) 

 tempat budak2 perasan tinggi..

pokok cair (dekat kesis-kedai siswa and hostel laki)


dikatakan pokok2 tepi jalan nih akan berbunga setiap kali exam makin dekat.. bunga die  macam pokok sakura kot!.:D

 wallnotes aku yang cantaik..

 suasana di mostly setiap kuliah F5..:D


cafe d (dewan kuliah)

 dewan al-farabi-->sesi JPP bersama pelajar..

tasik kmpp.. tempat merelease tension petang2..
ada ikankeli albino..:D



 aktiviti menderma darah kepada 3 buah hospital..
tapi aku tak dibenarkan derma sebab anemia aku tak sembuh2 lagi..~_~""

 blok asrama aku taun lepas..:)
tak ketinggalan sahabat karib di kmpp.. charlie or nama femes geng aku pgel is caca..
hahah.. nih encik2 caca yang geng aku berjaya tangkap dalam satu malam..:P

No comments:

Post a Comment