Blogger Layouts

Followers

Saturday 22 October 2011

Students at KMPP 11/12 (19 gambar)

assalamualaikum guys.. lama betol aku tak updates blog kan? huhuh.. sory dearest.. aku sekarang tengah busy cikit nak prepare untuk peperiksaan semester peringkat matrikulasi (PSPM 1) yg akan start jumaat nih (28/10/2011).. mengingatkan diri aku yang tak study apa lagi nih, so aku pon menyibukkan la diri untuk beronline.. tak paham? huhu.. aku  pon..

korang nak tahu.. a week befoe exam (minggu kepas la) aku dan budak2 class also sekuliah dan course yang seangkatan (science physical) berhempas pulas nak menghabiskan silibus keempat2 subjet sebab exam da mkin dekat! memang tak tahan punya tension sebab lecturer berebut2 booking kuliah untuk kitorang.. kitorang? malas adalah! huhh.. kat sini aku sharekan cikit gmbar2 'kekalutan' kitorang nak menghabiskan kesemua kuliah eh.. enjoy..:D


 cik kakak yeen kite tengah serius ukur suhu..:)



 dua abang2 in the clas..
azrie dengan syafiq...~~

 si budak nakal - ecam..~_~

 kak wani fokus study ker fokus tido tuh??:D

 romeo hensem in da class..-fassirin

 kata2 perangsang yang ditampal kat setiap dewan kuliah.. ciap buat banner besoo gitu!

 rutin mingguan setiap selasa 1.50 tgahri.. lrpak kat tangga tungu lecturer masuk kelas..

 ececeeh..

 study la sangat kan.. posing depan kamera ja lebih..:P


 macam biasalah.. sibok nak bergambar jer keje.. with hafiz at the back..

 yayah punya fon.. xperia-10 kot tak cilap..


 tenyumm kakak2..

 dengan satu2nya non-muslim dah kuliah and kelas aku..:D
(Surenther)

 wani ngan tikah..

serus gila study!! :D


INI HIDUP SAYA.. ANDA MACAM MANA?
...:)

No comments:

Post a Comment