Blogger Layouts

Followers

Friday 11 November 2011

Dalam dilema..

assalamualaikum.. hai guys!! almost 2weeks aku tak update blog kan?? sorry sesangat dearest.. aku mmg gila2 busy sebelum nih, dengan exam and dengan keadaan yg tak mengizinkan.. tapi alhamdulillah sekarang aku dah makin sihat dan boleh berlari sepuasnya dah!! :D 

dah habes exam nih, mula lah hati aku tak tenang memikirkan result yang akan kuar tak lama lagi nih..  hurmm.. macam nak gagal pun ada jugak.. just like  kawan aku cakap la, jawab paper macam tak belajar apa, setahun setengah bazir masa kot!! heishh,, takmo2!

hopefully aku tak kan kecewakan parents aku dengan result kali nih.. btw, aku tgah pening kepala jugak fikirkan course ape aku nak sambung nih... hikk.. mentor aku pernah tanya, korang nak sambung apa lepas keluar nanti.. nak tahu apa aku jawab?? engineer or veterinar.. mentor aku tersedak kot, jauh beza bebeno 2 bidang tuh.. aku pun story la kat mentor and classmate2 aku.. family aku mostly suma engineer and cikgu.. aku nih plak manusia yang paling suka binatang dalam family.. aku nak jadi cikgu?? atok aku awal2 lagi buat demonstrasi membangkang.. hahaha.. katanya aku garang sgt, tak sesuai jadi cikgu, nurse?? lagi la kena reject.. huhh.. lastly aku pon amek lah electric and electronic engineering masa aku kat sekolah teknik.. dari situ lah bermulanya minat dan cinta aku terhadap mesin.. 

family occupation..

tapi, bila paksu aku kahwin dengan maksu aku (sekarang sedang berjuang untuk segulung pHD kat Newzealand), maksu aku tanya plak.. napa noin tak jadi doktor jer?? arghh kacau betol!! then aku pon terpikir la jugak.. kat area Kedah nih memang kurang klinik haiwan.. aku teringat masa anak kucing aku kena mata kail bapa taun lepas, suma klinik haiwan yg aku jumpa satu pun tak bukak!! mmg shit betol.. menangis aku tengok anak kucing aku yang selalunya buas, duduk diam jer dalam keta sebab sakit.. lastly smpai  kemalam baru mak ayah aku dapat ubati anak kucing aku tuh tapi tatau macam mana (sebab aku kena balik hostel dah petang tuh.. sedih..:'((

so sekarang nih... aku nak meneruskan kecintaan aku terhadap mesin ker or memperjuangakn nasib2 kucing2 and binatang2 kat luar sana?? ://

cikbut kesayangan..

No comments:

Post a Comment