Blogger Layouts

Followers

Saturday 12 November 2011

my lovely love..:D

assalamualaikum.. ketemu lagi.. hihi.. dah macam apadaa.. well biasa lah.. selagi aku tak balik kolej, memang keja aku mengadap depan ladtop je lar.. plan nak wat lab report untuk whole sem 2 ni pun tinggal angan2 yg terbengkalai je lah sebab baru siap 2 set, ada lagi 7 set. hahaha.. boring mengadap buku cuti2 nih!!

okeh.. this time aku tak tahu nak cerita apa lagi sebab aku pun tak menyempat nak menjelajah mencari new story.. lau aku rajin nanti aku story2 lah kt korang eh.. tapi kali nih aku nak sharekan aku punya cinta2 yang memang aku CINTA sampai mati lah.. hehe.. aku sayang dorang nih sangt... MELEBIHI SEGALANYA!! lau korang suruh aku pilih antara pakwe (kalau ada la) or dorang nih, baik aku pilih dorang nih.. sebab dorang nih tak pernah lupa aku..:D enjoy!!

 ahcik sayang kakak die sangat (pipi)..

 ahcik kesayangan sekarang ada kat langkawi (pakndak aku yg bela)..

 baby2 tompe.. tak sempat nak bagi nama pun..

 tompe the lovely mummy wif babies..

 hamster memey kesayangan with babies..

 MG (mr. green), satu2nya binalang yg tak berbulu kesayangan aku.. sekarang dah besar.. terpaksa letak dalam baby bath tub sebab susah nak cari rumah baru ntuk MG..

 3beradik yg tak boleh berpisah.. hihihi.. comey sangat dorang nih.. kalau sekor aku bawak keluar, yg lagi dua ekor nih pon mula lah melancarkan serangan ganas (nak keluar jugak)..:D

 zuran.. kucing yg aku bela kat hostel KMPP last year, tapi dah takde.. mati sebab termakan benda pedas dalam nasik die.. pastu die cirit and tak lalu makan untuk almost a week.. sehari sebelum die mati tuh, baru la slera makan die naik.. tapi nak wat cmna.. hmmm..

 cikbut aku (illo) 
mood : merajuk (baru lepas kena pukul kat bontot sebab berak dalam bilik)

  husband memey (momo) yg gemok dan pemalas! tahu nak curi kuaci yg memey curik dan sembunyik dalam mulut die.. kat blakang momo tuh baby die (tertindih)..

port feveret-- kekisi tingkap bilik aku..
aku bukak jer tingkap pepagi, terus celapak lompat naik situ.. 
selagi takde awek lalu, selagi tu lah die tak turun..

 tido bergumpal2.. hihihi.. comel..:P

momo suka senyum..:D

memey yg paling aku cinta mati.. dah mati sebab terhempap tilam rumate aku bulan puasa taun lepas..:'(
sayang memey sesangat..

kat sini aku ada wat notes masa memey baru jer mati.. memang memey kehilangan yg besar dalam hidup selepas kutty (kucing istimewa - tangan dan kaki die panjang)..

 ini hati aku ---> CINTAKU HANYA UNTUK DIA..

No comments:

Post a Comment