Blogger Layouts

Followers

Monday 22 August 2011

(F5P2) | Bila Kitorang Hangout! :D

Baru-baru nih aku and 7 orang senior with mostly junior class aku plan berbuka puasa kat Island (peneng).. habes je class petang Jumaat tu trus kitorang memblahkan diri ke Island dengan bas ayah junior aku.. Malas nak cerita panjang, tengok jer lar kegilaan kitorang sampai pukul 10 mlm..:P


 Kawan terbaek aku dalam prak.. Wani and Tikah..

 With my junior..


 Satu2nya junior yang paling kuat mengusik.. Echam.. @_@


















 With membe seangkatan (junior tersesat kat bawah tuh)..

 Echam suka betol wat posing "MAUT"..


 Boys in practikum F5P2..




 Durian SEDAP!! :D

Ada set karaoke lagi.. Layan lagu raya kejap..

Dah penat karaoke, makan chocolate yang junior aku bagi.. Sedap!! :D

No comments:

Post a Comment