Blogger Layouts

Followers

Wednesday 17 August 2011

MUET yang menggerunkan!!

hi guys.. pejam celik, pejam celik dah 18 hari kita berpuasa.. dan dalam 18 hari ni lah aku tak sempat lagi nak memblogging... pukul 9 pagi tadi baru jer aku lepat kuiz muet dengan mentor aku sendiri.

punyer la cuak nak amek test sampai bile turn aku, bergetar2 tangan.. huhu.. berpeluh kot ( padahal orang lain suma getar sebab sejuk..) hahaha.. tapi alhamdulillah.. dekat sejam aku dalam discussion room dengan surenther, lotfi dan hajar, aku di sahkan boleh lepas band 4 untuk speaking jer.. ok arr tuh,, writing and listening tak amek lagi.. hih..:P

ape pun, aku memang tak sabar nak balik raya dah!! rindu kat cikbut (kucing jantan kesayangan yang penakut) and my lovely lappy yang ayah aku pinjam almost 2 weeks.. besok ( bersamaan 19 ogos 2011/ 19 ramadhan 1932) aku dah start bercuti.. syiokk!..

dan kepada junior aku, Echam  .. selamat2 lah membuat page blog ko eh.. cian ko,.. jeles tengok aku memblogging.. haha dan kepada yang lain, selamat berpuasa yang tiggal lagi 12 hari saja lagi.. jangan exited nak raya sampai puasa tak penuh eh! jumpa lagi dalam artikel aku akan datang, insyaallah 2-3 hari lagi.. salam dan selamat beramal di bulan ramadhan ini!! :D




No comments:

Post a Comment