situasi : aku tgh lepak2 dgn abang2 sepupu aku
lokasi : bawah pokok jambu, ats pangkin kt umah Tok.

abang I : weh2, ada awek lalu, awek lalu...

abang II : hi cik adik...nk ke mana tu? nk abg temankn?

 ...hahaha tak layan!

abang I : eh adik, tu kan ank Pak ***..si Tijah kn??

aku : silap laa, bukan tijah tapi Kathy la bang..

kedua-dua abg ku garu kepala... (hehehehe)

aku : abg, knapa ekk org lelaki suka sgt ngan perempuan free hair, sexy..

abang II : kau apa tau ? yg mcm tu laa baru CUNNNN...hahahahaha

aku : OOOO...n lg satu, kenapa lelaki kn time2 nk merenyam dia mesti nk
       cari awek yg seksi-seksi, tapi bila nk buat bini dia cari yg sebaliknya?
       kalau tak bertudung pun at least bukan jenis yg duduk nmpak paha,
       berdiri nmpak pusat...

abang II : mana ada...aku mcm mna pun ta kisah...LAAYYYAAAAANNNN...

abang I : kepala hotak kau. meh sini abg nk crita kt korang..

aku dan abang II : ce citer, ce citer, ce citer...

abang I : abg cuma boleh kongsi pengalaman jer laa selebihnya tu, pepandai korang laa

aku dan abang II menganggukkan kepala

dan kisah pun bermula...

Berdasarkan pengalaman yang ada, aku tau kebanyakkan kaum sejenisku yg maco ni mme merenyam. Yg bezanya hnya tahapnya saja, yg jd sempadan pula soal takut & berani. Kalau tak sbb faktor tu, aku rasa majoriti lelaki dlm Malaysia ni da punya beratus-ratus anak dari beratus-ratus ibu yang berbeza.

Secara semula jadinya, lelaki mmg mudah tertarik pada sesuatu yang terdedah - yang di sana nampak melepak, yang di sini nampak selambak. Dan di sinilah letaknya kelemahan sesetengah perempuan sbb duk sangka lelaki pd yg terdedah, maka depa pakat duk lumba-lumba nk tunjuk apa yang patut di sembunyikan.

Mereka sangka lelaki akan berkenan dan terus terpikat. Mereka lupa bahawa suka dan berkenan si LELAKI dlm hal ni sama mcm PENCURI YANG BERKENAN MELIHAT PINTU RUMAH TAK BERKUNCI.

Secara lazimnya, benda yg terdedah ni senang nk dapat, bg mereka perempuan yg mcm ni lg senang dirunding dan mudah dibawa ke bilik atau ke ranjang atau ke bilik....

NAK AMEK BUAT BINI??? Kerat 77 kali pun belum tentu depa sudi. Haaa...dalam hal mcm ni, kaum lelaki akan kembali berpegang pada prisip asal mereka: BENDA YANG TERDEDAH, SENANG DAPAT DAN KALAU AKU DAH DAPAT, ORANG LAIN PUN TENTU BOLEH DAPAT JUGAK...

SAPA LA NK BERBINIKAN DGN SEORANG YANG SESIAPA PUN BOLEH DAPAT?? Itu laa pasal, perempuan yg jenis mcm tu sering duduk carta terbawah utk dibuat bini. Nak beli lauk pun slalunya kita akan pilih yg tertutup elok, yg x di hinggap lalat dan langau. Kalau beli yang terdedah tu RISIKO tinggi. Silap2 lepas makan jenuh kluaq masuk wad...

Haaaa....da faham adik abang ni ?

aku : paham, paham sangat2...hah, abang II, mcm mna??? still nk PILIH LAUK YG TERDEDAH LG KER??

abang II hnya menggelengkan kepala..

HAHAHAHAAHAHAHA....

...demikianlah MONOLOG SEORANG LELAKI

so, korang nk yg seksi2 ker or gadis bertudung??
pilih jangan tak pilih..