Blogger Layouts

Followers

Wednesday 24 August 2011

Membe Aku | Mak Cik NOOR FAEZA

so, kali nih aku nak create post pasal membe aku sowang nih plak.. Noor Faeza binti ape ntah aku pon da lupa.. Dia nih kawan baek aku since kitorang classmate taun lepas.. Die punye la tanak tag gambar kat aku takot aku cakap bukan-bukan sal die, so aku pun terpaksa lar mencuri-c uri download di bulan puasa nih.. Sori pejah! :P Muke cantik and still available.. Tak tahu la single ke tak.. Tapi lau ada yang nak cucuk-cucuk tuh, komen lah yer..:P

Oitt.. nih bukan pejah tau (nama manja).. bawah lagi..

Rajin betol study kawan akuh sowang nih.. Hukk3..

 Reti ker potong sayur tuh? Ke nak potong jari.. hak3..

 Ir Noor Faeza yang pakai lab coat doktor.. pelik-pelik.. ishk..


 Comey-comey..:P






 Ehh eh.. Terselit plak cikbut kat sini.. Ni kucing aku daa.. Hahaahah..



Best friend forever..:D

No comments:

Post a Comment