Blogger Layouts

Followers

Thursday 25 August 2011

Membe Aku | Pak Cik Faka Tanjung

Ni pun classmate aku taun lepas.. Satu perkataan jer yang aku boleh huraikan tentang abang Faka kita nih.. BUAS! hahahaha.. Sori Faka.. Sebuas-buas die pun, ada bakat terpendam beb.. Minat & pandai dalam bidang klik-klik nih (tangkap gambar la der).. Jom kita tengok Abang Hensem kita nih dari zaman muda sampai la sekarang tua setahun dua dah)..:P


Setia beb.. Bini dah mati pun simpan tengkorak wat bantal busuk malam-malam..:P

 Hai abang hensem..










 Muka anak beranak sama kan kan kann..

Alamak.. Aang hensem ter-excident la plak..

Kat sini aku sertakan jugak hasil-hasil kerjatangan Faka Serizawa nih.. Lau nak amek die keja ngan korang pun boleh, kat sini aku sertakan link nak ke fesbuk Abang Faka nih.. (p/s : tapi tunggu die habis matrik dulu lah yer..)









 :D

No comments:

Post a Comment